AAIG indbydelse til bustransport - til udskrift

 

Her kan tilmeldes til AAIG bussen d. 24/3 til Motorvejsløbet.

 

Tilmelding er nu lukket

Afg. 9.30 fra Aabenraa er nu booket op!

Tilmelding senest fredag d. 23/3 kl. 20.00

.

● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●

Til AAIG deltagere i Motorvejsløbet lørdag d. 24/3

 

Så nærmer vi os dagen, hvor det store Motorvejsløb finder sted.

Det bliver lidt af et tilløbsstykke med knap 10.000 tilmeldte.

Detaljer vedr. løbet ligger efterhånden fast – men en ting er sikkert – der bliver trængsel derude.

 

Derfor har motionsudvalget i AAIG besluttet at give alle vore medlemmer tilbud om bus fra Aabenraa Stadion og til startområdet.

Der er tilmeldt et godt stykke over de hundrede fra AAIG.

Da vi er så mange og der er 1½ time fra første til sidste start bliver der kørt i flere busser.

For at vi kan få det til at gå op – er det nødvendigt med tilmelding til busserne.

Der vil – i det omfang der er plads i bussen være mulighed for at AAIG medlemmer kan have enkelte gæsteløbere med.

 

Starttidspunkter for selve løbet:

10.00 – marathon

10.45 – 5 km

11.15 – 10 km

11.30 - ½marathon

 

Vi mødes og kører fra Aabenraa Stadion og sættes af ved Kliplev Kirke (det tætteste man kommer start/mål område ved Potterhusvej)

 

Program er flg. for turen derud:

8.30 – bus 1 afgår fra Aabenraa Stadion – det vil især være marathon og 5 km løbere

9.30 – bus 2 og 3 afgår fra Aabenraa Stadion – det vil især være 10 km og ½marathon løbere

 

Program er flg. for turen hjem: (opsamling ved Kliplev Kirke)

13.30 – bus 1 afgår fra Kliplev Kirke og kører til Aabenraa Stadion

14.30 – bus 2 afgår fra Kliplev Kirke og kører til Aabenraa Stadion

15.30 – bus 3 afgår fra Kliplev Kirke og kører til Aabenraa Stadion

 

Vigtigt:

Man skal selv sørge for at få fat i sit startnummer – de kan med fordel hentes fredag fra kl. 15-19 i Kliplevhallen.

Startnumre der ikke afhentes fredag vil blive udleveret i startområdet fra kl. 8.00

 

Iøvrigt:

Da vi er medarrangør af Motorvejsløbet har vi lov til at opstille egne telte – så derfor vil vore 2 Bjergmarathon telte blive opsat fredag, så de vil være til rådighed for medlemmer på løbsdagen.

Vi håber selvfølgelig at vejret er med os – men vi har altså mulighed for at komme i læ i vore telte – vi har også bænke med, så der er mulighed for let omklædning, samt at få et lille hvil.

 

Håber at rigtig mange vil gøre brug af dette gode tilbud fra klubben – og at vi sammen kan få en rigtig god dag derude.

Men husk ved sådanne store arrangementer at man skal have lidt tålmodighed med i bagagen, da der jo med så mange mennesker altid sker noget uforudset.

 

I ønskes alle et godt løb

 

hilsen motionsudvalget

Pia, Inga, Poul Erik, Per B, Holger, Harry og Ove

 

 

 

For yderligere info - (kontaktperson???)

For ændring i.f.m. tilmeldingen - send email til Ove: ove@oveschneider.dk

 

● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●

 

For at tilmelde - gå til knappen "Tilmeld" herover - udfyld formularfelter og tryk på "Send" (tryk kun en gang)

Så skulle der komme en bekræftigelse på at du er tilmeldt.

Du er nu tilmeldt

- der kan godt gå nogle minutter før du er med på deltagerlisten.